Monday.

Jag vill bara att helgen ska ta slut nu! Jag vill att det ska bli måndag.
Knasigt va? Måste erkänna att hela situationen känns ganska knasig fast på ett väldigt bra sätt. Jag antar att om mitt liv varit en film hade vi hånglat i ösregn med Keith Urbans låt Somebody like you spelandes i bakrunden just i denna sekund. Precis så känns det. Sliskigt, klyschigt, romatiskt och alldeles... Alldeles underbart :)



Nu har ni fått stå ut med tillräckligt mycket bullshit från mig idag.

Hejdå kära vänner!
xxx

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är inte ensam om att längta till måndag. Jag längtar som in i .......:) Hihi

Hoppas du får en bra helg ändå! Ingen utgång ikväll eller?

2008-01-12 @ 20:36:02
URL: http://emmi85.blogg.se
Postat av: Maria

Ja jag överlever nog :)

Nä ikväll är det filmmaraton som gäller! Det blev lite väl hårt sist så jag får lugna mig lite hehe. Ska du ut?

2008-01-12 @ 21:37:36
Postat av: Emelie

Ja, jag och Sanna ska ut en sväng till Gastons i alla fall. Får se vart kvällen leder:)

2008-01-12 @ 22:10:07
URL: http://emmi85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0