NÄ NU JÄVLAR!

Okej peeps.
Nu ska jag förklara situationen här va.
Jag ingår i ett arbetsteam som består av 99% galenskapare.
Den sista procenten är ett geni - jag.

Mina kära kollegor tycker att det är kul att ge mig bisarra presenter i tid och otid.
Nu har jag fått en ny tjänst inom företaget, jag är alltså kvar på samma kontor men inom ett annat segment. Detta tyckte mina gamla kollegor var väldigt tråkigt så någon anonym son of a hee-haaw beslutade sig för att droppa av ett paket med mitt namn på i mitt gamla kontor.

Jag kan informera er nya läsare om att jag tidigare fått:

1 bondagepiska
1 stycke ätbara string med äppelsmak (outnyttjade än sålänge)
1 kopp med texten "Bitch of the year"


Och nu goda vänner fick jag ett paket inslaget i copypapper (förjävla billigt)

"Maria, nu när du lämnar oss ville jag bara önska dig lycka till med din nya karriär och bifogar härmed en ny work-outfit. Slit den med hälsan!"

Och i paketet ligger en bh och ett par trosor i Bridget Jones modell.

VAD FAAAAAN?
Vad har jag gjort för att förtjäna denna arbetsplatsterror!?

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag brukar känna mig tvärtom. Att 99% är genier och att jag är ägget.

2008-01-04 @ 11:43:05
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Patrik

U want my numbah? ;)

Bromölla förtjänar inte mig...

2008-01-04 @ 12:42:30
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0