Oops I did it again.

Är det bara jag som tycker att apoteket är en väldigt obekväm plats att vistas på? Jag gillar inte att vara omringad av skyltar med texter som "besvär där bak?". Det känns som att folk tittar på en och undrar vad det är för fel på en.

Iaf. Kom hem igår och körde lite grovstädning och ägnade sen ett par timmar åt godissvullande och TV-tittande. Min sängkamrat var ute och käkade middag med nån företagssnubbe och trillade in vid halv 1 och då var jag måttligt trött ska ni veta.

Igår fick jag reda på att han varit på en Britney Spears konsert. Jag skrattade ihjäl mig i säkert 5 minuter. Sen skrattade jag i 3 minuter till och då har han mage att kalla mig elak och säga att jag skadar hans manliga stolthet. Då sa jag att hans manliga stolthet for rakt åt helvete så fort han hörde "Hit me baby one more time" live. Då fick han för sig att jävlas och sjöng "I'm not a girl, not yet a woman" om och om igen tills jag sa att jag skulle sexvägra i 2 månader. Då blev det finally tyst.

När jag väl somnade drömde jag sjukt skumma drömmar.


Först fick jag för mig att mina tuttar inte dög och bestämde mig för att lägga in silikon. PÅ EGEN HAND. Jag gjorde ett snitt i vardera patte och la in så sjukt mycket silikon att Natasha Peyre hade fnyst av avundsjuka. Resultatet blev lite windy men jag var stört nöjd. Sen gick jag och min polare Jay Leno och shoppade solskyddsfaktor. Jay föredrog sprayform medans jag var en creamtype of gal'. Sen hade jag sex med Rosie O'Donnel.

image93

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha, nu fick du min dag att bli miljoner gånger bättre=)

2008-01-29 @ 11:29:21
URL: http://emmi85.blogg.se
Postat av: maria

Det gläder mig haha :)

2008-01-29 @ 12:53:28
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0