Tell me, does she love you like the way I love you?

Hej fuckers!

Igår hade vi besök av en massa karlar på jobbet. Våra chefer är en bunt stiliga män. Det gillar jag! Jag och Emma försökte ragga med dem ut på ett glas vin efter jobbet men de hann inte. Typiskt.

Istället promenerade jag och Fyllesnippan Emma in till Harry's och käkade böjare och kycklingvingar och kalasade på lite vino tinto. Väldigt trevligt. Mätt som ett svin rullade jag hem och bänkade mig i soffan.

Just nu hjälper jag Olle komma på lätta sätt att tjäna pengar på. Vi kom fram till att spermadonation är ett trevligt och enkelt sätt. Olle tror dock att jag är nån expert och frågar om prisuppgifter som om jag går och runkar i ett provrör varannan vecka.

"Men ring Karolinska sjukhuset och fråga vad de ger för en rejäl sats!"

image84



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0