The sun is shining, the weather is sweet Kid.

Dilemma.
En killkompis vill sova hos mig inatt.
What to do?
Hade ju inte kuckilurat men det kan nog misstolkas på nåt jävla vänster ändå.
Sist vi hade sleepover var det skitkul. Sov inte en blund. Kollade på TV och brottades och allt var frid och fröjd. Tills jag upptäckte att han hade smittat mig. Med influensa då alltså, alldeles lagom till min resa.
Ah ljuva sommarminnen!

Men tillbaka till ämnet.
Det är väldigt frustrerande när man inte vet vilka ramar man har att röra sig inom.
Jag hade blivit asförbannad om min darling sovit med en annan brutta.
Så jag får nog avstå.
Vilken fanstastisk självdisciplin jag har!!


Kommentarer
Postat av: msJulia

Men vad fan!!
Ni äger väl inte varann? Jag har grabb och jag sover ändå med vem jag vill

2008-01-27 @ 01:54:35
URL: http://msJulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0