The world has the right to know!

Maria säger:
Hur gick med med knävecksälskandet?
X säger:
det blev inte mycket mer än juck mellan låren.
Maria säger:
men du loooovade!
X säger:
men jag var sjuukt trött, från klockan fem kunde jag inte hålla ögonen öppna
X säger:
och xxx kom klockan tolv.
Maria säger:
så du tycker verkligen att lite juck i arm eller knävecket var för mycket begärt!? jag kommer aldrig kunna lita på dig igen...
X säger:
men jag juckade ju mellan låren!
X säger:
det är fan nästan samma sak
Maria säger:
DET ÄR INGET JÄVLA VECK!


Ledsen mina vänner, jag kan bara säga att jag är lika besviken över den sjukt dåliga recensionen som ni är.

Kommentarer
Postat av: stine

Hej ta gärna en titt i min blogg, jag bloggar om mode som passar allas plånböcker, nytt och fräscht vårmode.. kram

2008-01-24 @ 10:53:34
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0