WTF

Pratar med min kära vän Tom på msn.
Han är sjuk. Hans vänner är sjuka. Jag vet inte varför jag pratar med sådana människor.

REJECTS säger:

haha min kompis adam kommenterade ditt språk på min wall på facebook haha kolla

Maria säger:

Haha ja då ska vi se...


Klickar mig in och hittar följande inlägg.



 
XXXX (no network) wrote
at 12:42pm
hon Maria är ju för lustig "Inte alltför jävla mycket alltså.. Själv?"

jag lovar att hon är en sån tjej som svär hela JÄVLA tiden, "kuken vad jag älskar dig din jävla fittTom, du borde komma hem till min hormorsa och dricka jäääävla earl gray och knulla mig i jävla röven din kukskalle"

hoppas jag inte förstörde ett ligg för dig, jag försöker att bara förstöra mina ligg, men ibland går det av bara farten.
Message






Hahahah.. Earl Grey?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0