You bore me baby.

Förlåt.
Jag vet att jag droppar inlägg oftare än Paris blev gangbangad av radikala flator i fängelset men jag har ingen annan aktivitet att ägna mig åt. Just nu sitter jag bokstavligt talat och pillar mig i naveln och funderar på vad mina framtida barn ska heta. Jag har kommit fram till att Ebola och Maximus är bra namn om man vill ha mobbade barn. Inte för att jag vill det.

Iaf. Ikväll ska jag köpa en stor påse godis, städa lite och sen kolla film med min babe.
Jag har bestämt att vi ska se Bridget Jones och protester kommer icke hjälpa.
Sist fick han titta på Seinfeld som jag hatar mer än att få skarpa saker instucka i huden.

image86

Undrar om denna modellen uppskattas av det manliga könet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0