You only left your picture behind and I've kissed a thousand times.

God morgon!

För femtioelfte dagen på raken har jag börjar dagen med att försova mig.
Resultatet: Jag ser ut som en alkoholiserad a-lagare med Benicio del Toros vackra skuggor under ögonen.

Gårdagen bjöd på trevligt besök från Växjö. Min kollega var och hälsade på och efter jobbet blev det middag med vin på Lilla Helfwetet och drinkar på Harrys. Mäkta trevligt. Kom hem, och var lite rund under fötterna och då åkte självklart mobilen fram. Jag har inte vågat läsa mina skickade medelanden. Alkolås på mobilen någon?

image72image73


Tjalalala, jag vet något som ni inte vet.
Mhmm, jag har en hemlighet :)









Kommentarer
Postat av: Jenny

hemlighet????? berättaaaaa PUSS

2008-01-17 @ 18:51:36
URL: http://goldenheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0