....

Så sjukt jävla irriterad. Vaknade med en klump i magen imorse och det vägrar lägga sig. Jag trodde allt drama var över? Men nu när det är lugnt på en front börjar det storma på en annan. Tydligen är jag inte den enda som det snackas om heller?


Saken är den att jag har inga som helst skyldigheter gentemot dessa 2 småflickor. Jag har aldrig varit respektlös, inte snackat skit utan tvärtom FÖRSVARAT er båda om det skulle vara så att någon utav er läser. Så kom igen och var lite sjyssta tillbaka och låt mig vara.


Hmm.. Ska nog inte säga för mycket då alla invånare i den här staden verkar vara telepatiska, hur skulle annars hela tjofadderittan kommit fram?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0