For you.

Jag utlovar här med bättring på bloggfronten. Ni är trots allt ett troget litet gäng som har hållt er kvar här trots att min uppdateringsfrekvens har begränsats till typ.. en gång vart 4:e skottår.

Iaf så upplevde jag precis ett mirakel. Eller ett extremt fall av artificiell intelligens.
Datorn har krånglat i flera dagar, man kommer in på msn men all annan aktivitet som involverar internet har varit stendöd. Skumt eller hur? Iaf så råkade jag i ett ovanligt bittert tillstånd skrika till datorn att jag skulle rövknulla den om den inte börjar funka. Och vad händer? DEN FUNGERAR, snabbare än någonsin dessutom. Är det så otänkbart att bli rövknullad av mig att inte ens saker som inte har känslor kan tänka sig det?

Iaf.

Igår var jag och Lena hemma hos Petra för att kolla på the Notebook. Den lipen Petra låg inne med var nästan lite skrämmande. Tårarna sprutade och mascaran låg halvvägs ner till knäna. Jag blir nervös när folk storgråter så jag började asgarva samtidigt som jag grät ett par tårar för att filmen var så sorglig och helt plötsligt satt alla och ömsom skrattade och grät. Och vi tjejer tycker att killar är konstiga...



Min lillasyster på tiden då min mamma ansåg att "more is more" och mixade färger och mönster hej vilt.
Men visst är hon söööööt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0