Happy feet.

Åh mina vänner. Om ni bara visste hur skönt jag har haft det!

Nu var det ett tag sen jag skrev sist så jag minns inte allt fuffens jag har haft för mig men vi kan köra en liten summering:

Fredag: Var ute på playan i Mellbystrand med Sandy och lille Alexander som vi skulle passa. Sjukt mysigt med kids, man blir helt varm i hjärtat! På kvällen åkte vi ut med båten till Lagans mynning och umgicks med Jonas polare. Lugn kväll men trevlig.

Lördag: Även denna dagen spenderades på stranden.. På kvällen tog vi ännu en gång båten ut till mynningen och denna gången var det lite mer drag. Jag fick t.ex uppleva mitt livs första hångel i en sanddyna. Väldigt trevligt! Förstår dock inte hur man kan gå hela vägen på stranden, sand i håret är ju en sak men andra ställen är väl mindre trevliga. Blev tidig hemgång då Bacon (som vanligt) blev rövpackad och började svamla om jordekorrar. När han började bli aggressiv knöt Sandra fast honom i relingen eller vad fan det heter. Haha det var en rolig syn..

Söndag: Stranden ännu en gång. På kvällen satte jag och Sandra oss på Terassen och käkade lite, sedan anslöt sig Kidda och Pilen en stund och vi började supa. När grabbarna kilade vidare kom Tomte-Tomas och Kim och anslöt sig istället. Jag var rätt seg så Sandra överraskade mig med en Irish Coffee och efter det blev vi bra dragna! Runt 2 smugglade vi ut en drink så vi hade lite färdkost på vägen hem till Sandra. Pirre-Pirat var snäll och hämtade oss och fick lyssna på vår skönsång hela turen. Väl hemma slog vi upp en drink och roade oss med att tala in obscena medelanden på mina gamla flammors voicemail.

Måndag: Minns inte vad jag gjorde.

Tisdag: Årets hittills bästa reunion.. Mer info kommer senare för jag pallar inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Varför uppdaterar du inte oftare ?? SEGA KVINNA!

2008-08-01 @ 11:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0