Längesen.

10 favoriter
Dialekt: Norrländska
Mat: Sushi
Låt: Saybia - The moment you sleep
Tecknad figur: Odjuret i Skönheten och Odjuret.
Sport: Konståkning
Komiker: Mia och Klara
Veckodag: Lördag
Glassmak: Lakrits
Soloartist: Damian Rice

9 för tillfället
Humör: Bitter
Tanke: Vad händer kväll (natt)?
Kläder: Jeansshorts och  linne
Bakgrund: Nån ful flod (syrrans dator)
Känsla: Förvirrad
Tid: 16:49
Bästa sak: Youtube
Irritationsobjekt: Att snacket går med ljusets hastighet


8 första
Bästa vän: Måste vara Pernilla
Husdjur: Grodyngel kanske? Haha.. Nä jag säger min undulat Putte.
Kyss: På en lekplats med en idiot till snygging.
Piercing: Har endast i öronen
Förälskelse: Martin på dagis. Det tog slut när han pissade på en teckning jag ritade åt honom.
CD skiva: Elvis.
Bil: Har inte ens skaffat körkort än
Ord:  Bajsa? Haha nä antagligen mamma.


7 senaste
Telefonsamtal: Jenny
Mat: Äckel-guacamole
Dryck: Kaffe
Biltur: En 5 minuters biltur med Jenna och Fröken Proppmätt igår natt.
Tv-program: Jay leno
Spelad låt: Damian Rice - Rootless tree
Köpta klädesplagg:  Shit, det var så längesen att jag inte ens minns.


6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Kan man nog säga.
Brutit mot lagen: Japp.
Blivit arresterad: Halvt. Lyckades rymma från polisen haha.
Badat naken: Oh yes.
Varit med på TV: Japp.
Varit med i tidningen: Ett antal ggr.


5 nej tack;
Skolämne: Matte
Mat: Kyckling
Musik: Jill Johnsson, shirley Clamp och hela den fadderullan.
Dryck: Vatten.
Djur: Larver.


4 saker
Du gjorde igår kväll: Smskrigade, läste böcker, fick besök av morsan, åt pizza.
Du kan höra just nu : Musik.
Du inte kan leva utan: Cigaretter och sällskap.
Du gör när du har tråkigt: Tittar på TV


3 personer

Du kan berätta allt för: Ingen.
Du tycker om: Mamma, pappa och syster
Du inte gillar: Jag försöker att inte ogilla folk.

2 val
Coca Cola eller Fanta: Cola
Hund eller katt: Hund


1 önskan
Att jag får en favorit i repris från i torsdags :)


DO IT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0