När man var 13 och hade ett IQ på 42.

När jag var 13 var min högsta önskan att jag en dag skulle vakna upp med Jocke Bergs hjärna. Eller nej förresten det var att jag inte skulle dö som oskuld. Men jag ville verkligen kunna skriva som Jocke Berg.


Än fanns det tusentals tårar kvar 
Och de var dina att ge vem som helst
De är de dyrbaraste smycken du har
Så be aldrig om ursäkt igen



Fint eller hur?


Nedan kan ni läsa en dikt jag skrivit till min vän Jenny:

Jag minns att det var vår
Och Jenny hade precis gjort förlängning i sitt hår
Vi spelade volley boll med en kille som precis hade duschat
sen fick vi för oss att vi till stan skulle ruscha
men Jenny och jag med cykeln vurpa
och inte fan fick vi nuppa
men vi fick iaf åka båt
när slisket kom blev jenny kåt
hon försökte hoppa överbord
begå självmord




Inte riktigt samma höga kvalitée....
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0