Rayemahpoo.

Hej!

Är det ett bra tecken att ha ont i levern och njurarna efter en utekväll? Jag menar, det måste väl betyda att det är nån slags reningsprocess?

Anyhow, Fiesta igår var över förväntan. Vi hämtade Snyltar-Sara från flygplatsen och stack därefter hem och fixade oss hos Jenny. Förfestade på Tylösands strandremsa bland en massa tikilyktor och fyllepack. Det var najs! Jag och Jenny drack en konstig häxblandning som slog rätt mycket slint i skallen på oss. Vi tog en romantisk promenad längs strandremsan och när vi kom tillbaka hittade Jenna en "Maria-kille" åt mig. Han var ett orutinerat lammkött som ville hålla handen och lät mig sminka honom. Inte så spännande.

Väl inne i Leffes lokaler blev jag överväldigad av hur många snyggingar som var där. Jenny hade dock bara ögon för Peter Siepen. Bästa på kvällen var vårt toalettbesök. Jag fick en sån gratiskondom på vägen in och råkade visst utbrista

"Brudar!!!?? Är det någon som vill ha en kondom för jag lär fan inte få ligga!"


Sen läste jag och Jeny högt ur bruksanvisningen för de som behagade att lyssna. Det gick så jävla långsamt i kön att vi dyrkade upp låset till en av toaletterna. Och där inne hittade jag en gammal klasskompis! Trevligt, trevligt!

Jag var nog lite tråkig som smsade hela kvällen men jag kunde inte låta bli. När ämnet är giftermål blir man ju rätt nyfiken. Jaja vi får väl se om det trillar in ett frieri på vår "dejt" imorgon.

Nu ska jag till AMS sen ska jag städa min lägenhet!


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0