Uöööh.

Jag är helt slut i huvudet. Drömt konstiga sexdrömmar hela natten så det har inte blivit någon riktig sömn.

Iaf. Ikväll är det dags för min dejt. Jag är inte särskilt nervös. Jag har löst det lilla problemet genom att bestämma mig för att vara asnitad när vi träffas. Haha nej jag skojar, jag ska vara lagom berusad och full av grace. Det enda som inte ska vara anständigt är min klädsel, jag satsar nog på en riktigt slynig look ikväll.

Sen återstår problemet, släppa till eller inte. Vad säger ni?



Hittade lite bilder på Sanchez på min kamera.
Jenny du får lära honom posa bättre, det här var den enda bilden där han inte vände röven mot mig så fort jag skulle knäppa en bild. Men söt är han den lille mannen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0