Yummy.

Nu sitter jag här och dricker Melonberry daiqiris. Jag blandade till en hel kanna åt mig och familjen men syrran sover och mamma skulle på dejt så jag sitter här ensam och super. Tror jag gjorde den lite väl stark för den smakar varken melon eller jordgubb utan bara vodka och malibu. Men jag klagar inte. Jag gillar sprit. Kittlar dödsskönt i kistan. Och på andra ställen när man fått i sig ett par glas....




HAHAHA.
Nu ringde min gamla granne som är en gubbe på 68 år och sa att han fixat en dejt åt mig?


"Du, cykla bort till statoil, det finns en kille där som vill träffa dig!"

Ehh, han har tydligen fixat ihop mig med sin väns son?
Kunde kanske frågat först.. Jag sa att jag skulle överväga det. Nu när jag tänker efter är jag lite sugen på godis?






Kommentarer
Postat av: Daniel

Snuskhummer!

2008-07-14 @ 08:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0