15 timmar senare.

Ahhh. Vilken fantastisk känsla att vakna upp utvilad.
Måste erkänna att sömnmässigt har helgen varit katastrof. I fredags fick jag tillbringa halva natten på ett liggunderlag och resten på en knölig soffa och i lördags sov jag på en uppblåsbar madrass med Sandra och Jonas. Sandra låg halvt ovanpå mig halva natten.

Men inatt fick jag sova i min sköna säng i mitt gamla flickrum. Från klockan 12 inatt till klockan 15 idag. Naaaajs.



Ikväll blir det antagligen måndagsklubben.
Har sett fram emot det sen det slutade förra sommaren men just ikväll känner jag att jag lika gärna hade kunnat avstå faktiskt.


Nu ska jag kolla på den senaste Narniafilmen.

Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0