....

Ni är allt färre och färre som besöker min lilla blogg. Det är aldrig särskilt motiverande att tappa läsare men just nu orkar jag inte direkt bry mig. Ursprungligen var bloggen ett sätt för mig att få ner tankar på pränt och det behöver jag inte ingen bekräftelse för att fortsätta med.


Känner mig jättenere idag. Jag fick ett löfte för ett tag sen som personen ifråga har fucked royally. Måste erkänna att jag är ledsen och besviken över det, mer än jag vill erkänna. Det handlar inte om något som har gjorts eller sagts direkt. Mer om vad som inte har tagits upp, jag känner igen hela den här processen. Har för fan fått gå igenom den ett antal gånger förut. Min fråga är hur man har samvete att bete sig så? Hur man kan stå och blåljuga en person rakt upp i ansiktet ett flertal ggr och medvetet såra en annan person?

Och hur dum i huvudet är jag som tar det gång på gång?
Ni anar inte hur förbannad jag är på mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0