Hey fuckers.

Nu sitter jag här igen.


Sitter och flåsar som en tvättäkta pedofil. Igår råkade jag ut för ett litet missöde under bad som skulle föresteälla en lugn och trevlig stranddag. Drog ner till Laholm för att ta en runda med Jonas nya båt, superfin var den. Jag och Sandra fick åka ring från Lagan ner till playan. Så jävla kul! Sen var det nåt jävla as som skulle dra mig och Josse efter sin sketna vattenscooter och då flög vi 3 meter upp i luften, jag studsade 3 ggr på vattenytan innan bikinin åkta av och jag fick en 2 litersshot med saltvatten. Under hela denna vevan fick jag en spricka i revbenet och sträckte nacken.

Men jag är ingen mes så jag bangade inte att åka lite bananbåt. Ehh självklart vurpade vi med den också så jag fick ännu mer ont. Men men..

Efter det blev det bara stek framme i fören på båten med Sandy.

På kvällen kände vi inte direkt för utgång så det blev filmkväll. Kollade på Ace Ventura och Dirty Dancing. Varför kan inte alla män vara som Patrick Swayze i den filmen? Varför ska killar vara konfilkträdda och töntiga? BE A MAN FOR GODS SAKE! Eh kom in på lite sidospår här..

Iaf. Ikväll blir det kanske lite stek på stan. Eller så stannar jag hemma och kurerar min stackars kropp. Det enda som inte gör ont på den är min vänsterarm.


Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0