I jösse namn.

Jag är ledsen mina älskade beundrare. Jag har fan inte lyckats tillfredställa era läsbehov på ett tag.


Igår var det ju då midsommarafton iaf. Helt galen kväll! Den innehöll tårar och skratt... mest tårar dock, Petra fontänlipade så det stod härliga till. Den innehöll sprit och.. mer sprit.. och mer sprit.. Den innehöll lesbiska upplevelser och halvnakna män, falsksång och fulbugg och konstiga ömhetsbevis


"Du är som en blomma i en affär. Jag vill köpa dig."


Synd att jag inte är prostituerad annars hade jag kunnat ta 200 spänn för en natt som Jenny rekomenderat. Mellbystrand på midsommar var en sann hit för min del.

Hoppas Pepes ikväll blir lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0