1, 2, 3, 4

Hej alla Cosbyleinens!

Vilken jävla kalabalikutgång vi hade i lördags.
Stack till Jenny för att invänta att Sandra skulle hämta oss. Petra plingade på dörren och hälsade oss med frasen 'JAG KÖRDE PÅ EN GRIS'. Sen satt hon ojjade sig över grisen hela kvällen 'Oj oj, stackars lilla grisen'. Jenny spillde tankräm på tutten som frätte bort hennes brun utan sol. Efter det ville hon inte följa med ut men efter Petras utbrott vågade hon nog inte göra annat än att följa med haha.

Jag var försten ner att möta Sandra som hade ' väntat i 13 jävla minuter' och inte var alltför glad över det. När alla befann sig i bilen påbörjade vi vår resa mot Laholm och förfest hos Johan. Sandra parkerade en meter ifrån trottoaren, ställde sig under en lykta på gatan och började sjunga:

ETT, TVÅ, TREEE, FYR! Han har öppnat pärleporteeeen, såå att jag kan komma iiiin.

Denna psalmen tagen från Yrrol sjöng sen flitigt hela kvällen. Hela förfesten kändes som den var över på en kvart trots att vi var där i flera timmar. Johan jojade, Sandra sjöng, Petra drack ärtsoppa och Jenny spelade upp Bajskorvslåten och skrattade så hon höll på att springa läck.

Pierre körde oss in till stan där vi inledde med en tur till Gastons. Det var helt dött så vi stack vidare till Mårtensson. Efter en liten stund stack Jenny hem och kvar var bara jag och Sandra då Petra var ute och svirade på eget håll. Sprang runt som 2 yra hönor och försökte undkomma lukten från ventilationen. Utbudet av män var jävligt snålt under kvällen och jag var måttligt förbannad över att jag inte hittade någon att gifta mig med. Ja jag känner faktiskt lite press på mig nu, mamma har börjat köpa böcker och kläder till 'sina barnbarn' fast ungjävlarna inte ploppat ut än och antagligen inte lär göra det på ett dussin år. Skitsamma. Jag hade Sandra iaf och hon är värd mer än alla män i världen.

Sen blev det av någon anledning bråk mellan pärlan och hennes man så det var ingen munter stämning när Pierre hämtade oss för att vi skulle bege oss till Laholm igen. Inte blev det bättre av att vi var 7 pers som skulle in i bilen och det bara fanns plats för 6. Hoppas inte jag förolämpade en av killarna med mitt reciterande av filmen 'På smällen'.

- Varför får inte jag följa med i bilen?
- Because your face LOOKS LIKE A VAGINA!

Lite lagom otrevligt kanske.

Iaf. Kom hem till Sandra där jag, Petra, Bacon, Daniel och Johan bänkade oss i källaren och sjöng dansbandslåtar medan Sandra och Jonas bråkade i bastun som var påslagen. Snacka om hetlevrat bråk! Daniel tog på sig en kopläd och gick runt på alla 4 och sa MUUU, därefter körde han akrobatiska övningar a la Jane Fonda.

Hörde skrik från övervåningen så jag gick upp en trappa för att mötas av en gapflabbande Sandra och Jonas i en minst sagt originell outfit. Endast iklädd kallingar, pannband, min lilla partyväska och beväpnad med en fredslilja i varje hand körde han karatesparkar och 'WAAAIIIAAAA' ljud. Vilket underbart sätt att lösa ett bråk på! Efter det var alla goa och glada och beslutade oss för att avsluta kvällen för att gå en ny dag till mötes. Vi somnade lite varstans i huset runt 6 tiden.

Klockan 12 kom Petra och väckte mig och så fick vi skjuts hem av söta Lollo.
Petra har dessutom lovat mig att jag ska få bilderna hon tog under kvällen så kika in här igen under kvällen så ska ni få se på rejält störda människor.

Tills dess kan ni roa er med att kolla på videon här nedanför.
Jag presenterar stolt låten Hejdå min bajskorv.




Hahahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0