Bitter? Jag? Näää....

Maria säger:
jag tänkte bjuda på morotskaka men jag råkade äta upp den
Olle säger:
fetto
Maria säger:
jag är deprimerad okej då får man svulla!!
Olle säger:
ryck upp dig
Olle säger:
vad är du deppig för?
Maria säger:
systrarna birgitta har ingen ansökningsblankett på sin hemsida
Olle säger:
va?
Maria säger:
ja! jag vill bli nunna men det är ju rövsvårt
Olle säger:
haha
Olle säger:
så du kan dricka vin och äta ost hela dagarna?
Olle säger:
men du får ju inte knulla
Olle säger:
eller pilla på dig själv för den delen, det är synd
Olle säger:
en synd*
Maria säger:
det skiter jag i!! knullande leder bara till känslor, klamydia och snorungar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0