Callecallecutta eeeo eeeoooooo.

Jag har precis lyssnat på en låt av min gamla granne Dr Bombay.
Jag var tvungen att höra efter om han var så kass som jag minns honom.
Surprise, det var han också!

Nu ska jag bara lyssa klart på Takida - Reason to cry och sen ska jag promenera bort till mammsen och hämta min locktång och ett par shoes. Sen ska jag hem och fortsätta mitt en vecka långa fantasymaraton. har plöjt mig igenom Harry Potter och nu ska jag se Den oändliga historien. För kanske 40:e gången. Utan överdrift. Jag lovar att jag har sett den minst 30 ggr iaf.

Dessutom är det min och Petras grej att festa till soundtracket.
Här får du ett litet klipp plus vår favvolåt så du kommer i stämning inför helgen Petra!




Och ni som inte har sett den MÅSTE ta tag i det. Jag har filmen hemma, jag är beredd att ge den till den stackars sate som missat den. Jag sprider budskapet vidare!!!

Kommentarer
Postat av: Peiiitra

Tack! Nu är jag på topp kan jag lova.... förra helgen som favorit i repris fast med bättre slut....:)
puss

2008-03-06 @ 21:01:38
Postat av: msJulia

I love love love de filmerna. För det finns ju två! fast jag har bara sett dem dubbade till svenska, vilket ju suger...måste hitta dem på engelska ju.

2008-03-06 @ 21:21:31
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: Evelina

Takida is the shit! Är lite missnöjd med hela den här "börjar bli kända"-grejen bara...

2008-03-07 @ 08:50:07
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: maria

Peiiitra: Ja och denna gången ska vi hålla minst 3 killar i handen!

MsJulia: Ja fast jag tycker inte 2.an håller lika hög klass som ettan. fan vad kär jag var i Atreyu när jag var barn.. Eller okej, fram tills jag var 16!!! Nästa gång jag är i skövde tar jag med den enegleska versionen till dig!

Evelina: Ja dom är finfina! Haha vill du inte dela med dig? Kan tänka mig hur du sitter där med dina Takidaskivor och mumla 'Myyyy precioooussss'.

2008-03-07 @ 12:36:42
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0