Diamonds are a girls best friend.

image204

Har jag förresten tipsat er om min nya favorit?
Inte? Då fortsätter jag på det ytliga temat och gör det nu.

Too Faced Diamond Gloss är antagligen det bästa partyläppglanset jag har provat.
Jag har det i färgen Candy som ni ser ovan och jag är kär i det. Det är Superglansigt och innehåller små, små, små glitterpartiklar som gör att läpparna ser mjuka ut och får fin volym. Vanligtvis hatar jag läppglans med glitter i men här har dom ta mig faaaan lyckats.

Jag ska lägga in en beställning på färgerna Fire diamond och Champagne också.
150 kr på eleven.se.
Värt varenda jävla öre.

Till och med Johan och Mange älskade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0