Fo Shizzle.

Yo peeps!

Vad ska ni hitta på i helgen?

Själv ska jag leka surrogatpojkvän år Jo som är ensam hela helgen. Så ikväll blir det filmkväll, jag har redan bestämt att vi ska se The Neverendings Story. Dessutom ska vi dricka lite vin och vara sådär lagom fredagsdekadenta.

Imorgon blir det ass-shaking på Moon. Tony Zoulias och Dj Mac ska tydligen battla, Old School vs. New School. Båda är grymma så det kan bli najs. På söndag har jag en dejt, vi ska baka bullar! Hoppas inte jag är alltför bakis och spyr på den stackars killen.

På måndag skulle jag egentligen fått långväga besök men det strulade till sig så nu vet jag inte hur lång tid det kommer dröja innan vi kan ses och prata. Men det löser sig, det kan antingen gå bra eller åt helvete och hur det än blir är det ingen idé att oroa sig right?


Jag vill vara riktigt snygg imorgon men jag har ta mig fan inget att ha på mig! Det suger stenhårt.


image271


Om någon har en sisådär 30.000 som ligger och skräpar på kontot får ni gärna sponsra mig med ovanstående outfit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0