HAAAALLELUJAH!










Ovan ser ni vad jag anser vara de 3 största Hallelujah-ögonbliken i Idols historia.

1. Marie Picasso sjunger en utav mina absoluta favoritlåtar You oughta know. Den har spelats högt efter varje brakeup jag haft. Hennes röst är perfekt för låten och trots en seg start pissar jag nästan på mig av beundran när hon kommer till refrängen.

2. Daniel Lindström framför license to kill. Jag tror jag någon slags hjärntumör som påverkade mitt omdöme 2004 för då hejade jag på det lilla fnasket darin. Hur kunde jag? Daniel är makalös. Han röst kompenserar för hans oförlåtliga frisyr.

3. Kristoffer Hiding (min framtida make) får It takes a fool to remain sane att låta bättre än någonsin. Han är så bra att jag ryser i hela kroppen. Kristoffer,  jag vill ha dig. På alla tänkbara sätt.


Vilka är era hallelujah-moments från Idol?

Kommentarer
Postat av: laijna

ha en bra dag :D

2008-03-07 @ 20:49:26
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: Jenny

Det verkar för uppenbart att säga Halleluljah med Amanda Jensen, men jag kan faktiskt inte göra annat för det var faktiskt det bästa jag har sett i Idol någonsin.

2008-03-07 @ 21:45:06
URL: http://jaylow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0