Hey fuckers.

Nu sitter jag här iförd endast en ansiktsmask. Min hy har blivit katastrofal på sistone, ser ut som leatherface. Om det fortsätter såhär måste jag fixa silikonpattar så ingen tittar på min fejja när de pratar med mig!

Snart ska jag till Jo och dricka vin sen ska vi till caféet och spana på folk.
Caféet är mitt absoluta favoritställe.
Loves it.

Jag hoppas på att en viss kille ska vara där :)
Mitt lilla crusch från i somras, har hört ryktesvägen att han är tillbaka i stan.


Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag var på en dejt ikväll faktiskt, och bowlade :) Hoppas du fick en kul kväll!

2008-03-20 @ 23:03:32
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0