Hjälp.

Jag vet inte vad jag ska göra.
Tror inte jag kommer våga gå ut i helgen med risk för att stöta på en viss person. Jag tror inte att jag är redo för det än. Jag är ledig i 5 dagar. Jag borde vara glad men det kommer bli jobbigt, jag är inne i en grubblarfas där jag ligger och analyserar saker tills jag blir deprimerad. På jobbet får man koppla bort och fokusera på annat.. Jag vet inte om jag kommit över allt. Jag har kommit över HONOM men situationen gör mig fortfarande illa till mods. Jag känner mig.. Naiv? Ni vet när man verkligen tror att något är på ett visst sätt och man litar på det man får höra från en person och sen helt plötsligt visar det sig att allt bara var ett luftslott?
 

Jag känner mig dum, det är det jag jag har svårt att släppa. Att jag trodde på något jag borde ha genomskådat.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart att du klarar av att gå ut! Låt ingen groda som inte blev en prins hindra dig! Jag hjälper dig, prinsessorna mot grodorna:)

2008-03-20 @ 10:50:16
URL: http://emmi85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0