Hoppas inte mamma läser.

X säger:
känns som att det kommer bli väldigt obekvämt.
Maria säger:
kommer du dö?
X säger:

Maria säger:
nej. då lär du väl lämna situationen som en starkare människa
X säger:
omg
X säger:
det är nog det sämsta tipset man kan ge någon.
Maria säger:
aaaah jag finner ingen inspiration i min livscoaching idag.....
X säger:
berätta istället vad jag ska göra för äckligt med hennes tandborste.
Maria säger:
olla den såklart?
X säger:
hon har ju haft min kuk i sin mun förr.
Maria säger:
Äh, sen lägger du en lapp under hennes kudde där det står.
Maria säger:
"Visste var det extra gott att borsta tänderna idag? Det där var smaken av nostalgi"
X säger:
haha
Maria säger:
and i'm back in the game.


Jag vet, jag är en snuskig äcklig människa.

Kommentarer
Postat av: msJulia

Vad hade bruden gjort för att förtjäna detta då?

2008-03-07 @ 14:38:04
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: maria

Haha det vet jag inte :) Jag ställer inga frågor, kommer bara med råd.

2008-03-07 @ 14:44:44
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0