Ikväll får 107 svenskar gonorré - av mig.

Okej. Sista bittra inlägget från moi ikväll.

Jag tänkte på det här med sagor n' stuff.
Vad tutar vi våra stackars små barn? Jag ska visa mina ungar filmer som Schindlers list och få dem att läsa Salman Rushdieböcker istället för sånt bajs. Jag vill inte att mina kids ska luras av berättelser där de slutar när allt är på topp!

Vet ni vad jag tror? Jag tror att Askungen skilde sig från Prince charming efter att hon kommit på honom under en trekant med Törnrosa och Ariel. Och Belle tröttnade på sitt kokainsnortande, spelberoende odjur och tillsammans med Askungen blev de radikalflator och flyttade till Trondheim där de vigde sina liv åt pimpelfiske och deras nya hobby - att se hur långt de kan odla sitt armhålehår.


I riktiga livet är alla män Odjur. Och inte fan blir de prinsar på slutet heller!!!


Nu till något roligare!
Jag ska för första gången besöka min vän Johanna på bortaplan. Jag kan verkligen behöva en dos av henne haha. Roligare, underbarare människa får man fan leta länge efter!


Johanna säger:
Maria, du måste ju hit  vet du hur kul vi skulle ha
Johanna säger:
du kan få låna min" får jag fresta med lite kondylom" tröja
Maria säger:
haha jag är så jävla sugen =)
Maria säger:
men jag vill hellre ha en "ikväll får 107 svenskar gonorré - av mig. " t-shirt 
Johanna säger:
haha...
Johanna säger:
undra om gonorrè finns i norge, kondylom finns ju inte
Johanna säger:
kjönnsvårtor heter det
Johanna säger:
el nåt
Maria säger:
HAHA
Johanna säger:
men det finns väl nån svensk som nappar
Maria säger:
jag kan tänka mig ha en t-shirt där det står 'Jag har AIDS. Ge mig en klem' också


Ni kan ju tänka er hur intelligenta våra konversationer brukar se ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0