I'm leaving on a jetplane.

Jag gör nu en efterlysning på min pincett!
Den försvann ifrån mitt badrumsskåp någon gång i förra veckan.
Som jag precis sa till Jenny ser jag för varje dag en allt större likhet mellan mig och Saddam Hussein och det är inte en look jag eftersträvar.

Jenny har gett mig ett vagt löfte om att vi ska på Karaoken på torsdag.
Det kommer bli najs, vi ska framföra vår egenkomponerade låt som heter

JAG TAR AVSTÅND FRÅN PENIS OCH ALLT SOM HÖR TILL

Än sålänge är bara titeln spikad men den ska handla om att män är överflödiga. Vill man ha sex finns ToyJoys. Vill man ha barn kan man adoptera (Jag och Jenny ska adoptera en pojke från Kenya som ska hetta Kenny. Kenny Kenyan det har en fin klang). Vill man ha en varm säng finns värmedynor. Vill man hångla kan man köra på en halv tomat som de tipsade om i Frida när man var 12. Vill man ha intellektuellt utbyte kan man lika gärna byta ett par ord med en apa.


image167

Up my ass med er alla killar.
INTE bokstavligt talat.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Maria ska vi dem jävlarna ett besöksförbud på 150 m! de kommer inte närmre frivilligt ändå! Du och jag jumjum!!

2008-03-13 @ 22:16:16
URL: http://goldenheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0