I'm walking on sunshine.

Vilken underbar dag jag har haft nöjet av att vakna upp till idag!
Det började med att jag fick hem en elräkning fråt Kuk-Hem på 2200 kronor vilket är ett litet mysterium med tanke på att jag bara har en fungerande lampa i hela lägenheten, aldrig lagar mat och i princip bara slösar el på min jävla dumburk. Och SÅÅÅ mycket TV kollar jag fanemig inte på.

Iaf. Jag är glad som en lärka ändå. Vet ni varför? För jag svettades på väg till jobbet. Det kan låta lite äckligt men det var en fantastisk känsla speciellt med tanke på att jag bara hade strumbyxor, kjol, tröja och skinnjacka på mig. Dessutom fick solglajjorna följa med och satt väldigt vackert på min näsa.

Och jag trallade på 'Today is a good day' av Anna Ternheim heeela vägen till banken där jag cashade ut pengar till en festmåltid jag ska ha ikväll och dessutom drömde jag en väldigt het sexdröm inatt.

Så ja, min dag har börjat alldeles finfint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0