I've got you, under my skin.

Om jag hade fått välja vilket liv jag hade velat ha om jag inte fick leva i nutid hade jag velat leva i U.S.A på 50-talet.


Vilken fantastisk era, jag älskar allt ifrån kläderna till musiken och hela konceptet då världen fortfarande var relativt oskyldig och allt inte bara handlade om kommersiell exponering. Eller jo det gjorde det ju, fast på ett helt annat sätt. Inga jävla C-kändisar, inga unga förstörda flickor som kliver ur bilar med muttan bar och världen verkade befinna sig i ett hölje av mystisk romantik.

Till och med porren, alkisarna, politiken verkade ha stil.

image267

Veronica Lake, min absoluta favoritskönhet.


Och jag har inte fått svar än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0