Mean Mary.

BRRR KALLT! Jag har precis solat lite på balkongen. I bikinitopp. Satt där och njöt av solens strålar i fejset när jag hörde 'HERREJÖSSES'. Kikade ner och där stod 2 gamla tanter varav en var så upprörd att hela rullatorn skakade. Jag vet att man inte ska jävlas med gamla människor men jag kunde inte låta bli så jag sa:

'Nä det här funkar ju inte jag får ränder! Nu flyger bikinitoppen!"

Då såg damerna ut som det var självaste Godzilla som satt på balkongen och med rädsla för att de skulle få en hjärtinfarkt sa jag 'Skojar bara ladys ni kan rulla vidare nu!'

Sen är jag lite orolig över morsan. Hon har gått runt och muttrat att gud kommer straffa mig hela förmiddagen för att jag råkade lämna en kaffering på hennes svinigt dyra bibel. Hon har inte ens öppnat bokjäveln och så muttrar hon för att det blev en liiiiten kaffering?


BLASFEMY I TELL YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0