Party party.

Shut up kyckling påsken är över.



I torsdags var det ett jävla drag ska ni veta. Efter ca 15 cider + öl var jag rätt rund om fötterna och frös inte trots att vi var på en utomhusklubb i snö. Jag och Johanna dansade oss varma och det var en hel del hetingar ute som bidrog till en höjd kroppstemperatur. Jag har nog aldrig blivit så raggad på i hela mitt liv, blev friad till, våldshånglad, kontaktad av gamla x, sjungen för osv. Galet men trevligt.

Jag och Johanna körde en egenkomponerad bugginspirerad dans som involverade en sjal och en massa dödslyft. Jag tror det finns bildbevis på detta men de kommer ni aldrig få se. Det var ingen vacker syn, grabbarna skrattade så de höll på att kissa ner sig.

Jag träffade en kille från i somras som jag hade ett litet crusch på. Jag tror det blir till att vispa ihop en dejt där.

Iaf. Stack till Chori där Sebbe spelade, vi blev överösta med öl i 'VIP'hörnan till den grad att vi var så berusade att vi dansade till The last universe. Hej 90-talet ringde och vill ha tillbaka sina moves!

Kvällen avslutades med att jag och Max sjöng Like a Virgin i en helt upplyst lokal där musiken stannat med oförstående blickar rån en jävla massa människor på oss. Därefter var det snack om efterfest men jag gick hem istället. Raggade på 2 tjejer från lund på vägen hem. Fråga mig inte varför, jag misstänker att det var för att de hade cigaretter och mina var slut. Hade den ena tjejens nummer inlagt på Ho from Lund dagen efter hahaha..

Kom hem och körde den vita traktorn för första ggn på hundra år.


Ikväll ska jag på ett rendez-vous med en person jag egentligen inte vill träffa. Men min nyfikenhet gör att jag måste!
Ska bli spännande att se vad personen ifråga har att säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0