Shikaka?

Har jag några läsare från Malmö? Min pappa bor där. Jag ska hälsa på honom nästa helg! Han är dock lite motsträvig till det faktum att jag planerar att festa med ett par kompisar när jag kommer ner. Han säger att Malmö inte är den staden jag växte upp i längre. För att citera rakt av;

'Malmö är det nya Chicago stumpan!'

Farsan säger att han ser folk bli rånmördade varje dag och att 10 procent av männen utför våldtäkter. Okej för beskyddande päron men hallao? Tror han att jag har IQ-badboll och går på hans bluffstatistik?

Hur som haver. Vart festar man i Malmö? Vart shoppar man? Vart käkar man bäst mat?

Jag har spenderat en tredjedel av mitt liv i stan men har inte upplevt så mycket mer än Aqua-Kul, Pildammsparken, Bokskogen och andra barntillåtna områden då farsan fortfarande tror att jag är 12.

Help!


image239


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!Första gången jag tittar in här och nu undrar jag, ritar du dedär bilderna själv? :o Skitsnygga är de iaf så du är väldigt duktig om du gör det :)

2008-03-17 @ 17:26:19
URL: http://lindulii.blogg.se
Postat av: Linda

Hej!Första gången jag tittar in här och nu undrar jag, ritar du dedär bilderna själv? :o Skitsnygga är de iaf så du är väldigt duktig om du gör det :)

2008-03-17 @ 17:26:28
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0