Smack my bitch up.

Hola amigos.

Hur var er helg?


Min var 50/50 bra och dålig. På lördagen var jag så fruktansvärt deprimerad att jag bestämde mig för att isolera mig i min lya, bara kolla på film och skita i min diet. Stack till hemköp och inhandlade blåbärspaj, sprutgrädde (är det bara jag som tycker att sprutgrädde låter jävligt snuskigt?), nachochips, salsa, guacamole, Marabou mint och kanelbullar. På väg hem från Hemköp råkade jag gå förbi godisnissen så då köpte jag på mig godis för 50 spänn också. Sen satt jag och tittade på film heeeeeeela dagen, reste inte mitt arsle från soffan en enda gång såvida jag inte skulle hämta en till slice blåbärspaj haha.

 Och nej, jag brukar vanligtvis inte vara så patetisk men jag behövde ge mig själv en dag för att komma över en sak som har bekymrat mig ett bra tag nu. Vet ni vad? Det funkade! Jag vaknade upp på söndagen med ett leende på läpparna. Delvis berodde det på att jag hade en fantastisk sexdröm om Gary Oldman men mest för att det känns som att jag är redo att gå vidare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0