So gorgeous it hurts.

Fy fan vad ful jag är idag. Haha jag börjar skratta så fort jag ser mig själv i spegeln, men det är lugnt min insida är lika vacker som vanligt. Tssss...

Just nu sitter jag på jobbet och lyssnar på Kula Shaker - Hush och har en mellan/högstadie-nostalgitripp.

Fan vad kul jag hade på den tiden. Jag, Sanella, Rebecca och Martina kollade alltid på Scream och The Craft för vi var vrålkära i Skeet Ulrich. Lyssnade på Nirvana och Goo Goo Dolls och hade sleepovers där vi spådde varandra, busringde och snackade sex fastän vi inte visste vad fan hela grejjen handlade om. Those where the days säger jag bara. Minns dessutom att vi alla var kära i ett gäng killar och bjöd ut dem på en gruppdejt. Det gick sådär.. Såg the Beach på bio. Stelaste kvällen någonsin. 8 år sen. Time flies by...

Kommentarer
Postat av: msJulia

Men du, nu har det gått så pass lång tid att du minns lite vad du vill minnas...eller hur...!? Det var inte så rosenrött att vara teen... Jag tyckte det inte och då får INGEN annan tycka det heller!

2008-03-04 @ 11:57:41
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: Evelina

I wish I was a kid again...

2008-03-04 @ 12:48:23
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: maria

MsJulia: Det var absolut inte rosenrött men man hade så jävla mycket kvar att upptäcka och röven satt där den skulle. Jag har blivit rätt bitter sen dess..

Evelina: So do I.. Bara för det ska jag dra ihop ett pyjamasparty som vi brukade ha. Haka på vettja! Du också Miss Julie!

2008-03-04 @ 13:24:27
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0