Taxicab confessions.

Jag kom på att jag har glömt att berätta om det konstigaste myset jag någonsin varit med om. Jag säger bara en sak, gajol does crazy things with your mind!

I lördags var det fest hos Sandra och kvällen började fantastiskt med trevligt sällskap, singstar, sprit och halvnakna män. Någonstans på vägen fick jag i mig för mycket sprit så när vi skulle ta taxi in till stan var jag inte vid mina sinnes fulla bruk. Helt plötsligt ligger jag lutad mot en kille från förfesten som jag inte ens pratat med och håller hand? Sen utbrister Petra 'Haha titta hon har 2 ragg!' och då visar det sig att jag även håller Johan i handen? Jaja trevligt var det iaf! Nu berättade Jenny att mitt fyllemys är brandman, det är ju ganska porrigt. Om jag inte minns helt fel var han ganska het också. Synd att vi skildes åt utanför Harrys för att han var för full för att fortsätta kvällen.

Och något som har blivit en liten trend hos mig är att få snespel när jag dricker och hetsa upp mig över småsaker. Klockan halv 3 stormade jag hem, arg som ett bi över en skitsak som egentligen bara var ett missförstånd. Så förlåt mina vänner, det var bara jag som hade ett ögonblick av omotiverad idioti!

Borde nog även be om ursäkt till min killkompis som skickade ett gulligt sms mot slutet av kvällen och fick  'Fuck you din jävla man' till svar.


Hade ni en fin helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0