Visste ni att...

..grodyngel på norska heter RUMPETROLL? Det är sant, Astrid sa det igår men jag trodde inte henne så jag var tvungen att googla det.

Ja igår var en väldigt fin dag.
Jag har känt mig ganska ensam på sistone, jag vet inte om det är innbillning eller inte men det har gjort mig ganska ledsen. Men igår fick jag först besök av Ninnsan, sen när klockan var 18 och jag var inställd på att gå hem och deppa helt själv kom Astrid förbi som en liten vårvind och gjorde mig gladare än gladast! Vi jobbade ihop för lite över ett år sen och hade skitkul och igår hade vi en del att ta igen så vi satt i vår rökruta och drack kaffe och kedjerökte.

På väg hem från jobbet kl 21 ringde helt plötsligt Johanna my love och vi beslutade oss för att vi ska på afterwork och sprida kärlek på fredag. Jag har bestämt att vi ska dra till morfars och se Nils, trubaduren jag höll en duett med utanför Halmstadfärghandel i somras haha.

Precis när jag hann innanför dörren fick jag ett sms från Alex så ikväll blir det dejt och mat!

Spank you my friends, jag behövde sällskapet igår.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Och skrukketroll är gråsugga på norska;) De har sina udda ord! Haha

2008-03-06 @ 14:27:50
URL: http://emmi85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0