Walking on sunshine.

Guten morgen freulains (stavning?).

Det har inte hänt något spännande alls idag.
Igår avslutades kvällen däremot med ett brak.
Jag var otroligt sugen på att ha en liten texmexkväll i min ensamhet så jag kilade till hemköp och köpte med mig tacochips med sourcreamsmak, salsa, guacamole och en fin liten margueritamix. 63 spänn, billigt och bra!

Det stod att man kunde göra margueritan virgin (utan sprit) genom att blanda mixen med minervatten. Vilket sadistiskt rövhål är det som kommit på den idéen? I god tro hällde jag därför i mixen i min loka flaska och efter ett par mikrosekunder EXPLODERADE innehållet ut över hela mitt kök. Det hamnade i taket, på golvet, på väggarna och över hela mig så jag luktade alkismexicanare hela kvällen eftersom jag inte orkade duscha.

Men chipsen var goa iaf! Tryckte i mig en hel påse, samt hela burken med guacamole och halva salsan. Så nu kommer jag antagligen gå upp de 2 kilona jag gick ner i förra veckan.

image182

Mitt ideal inför beach 2008.



Kommentarer
Postat av: msJulia

Hahaha... För det första, vem får för sig att faktiskt försöka sig på att göra virgin margueritas? Och för det andra, hahahahahaha! Underbart!

2008-03-05 @ 15:11:04
URL: http://msjulia.blogg.se
Postat av: maria

Meh, har du missat min nya förbättrade livsstil? Det är inte så sunt att dricka en kanna marguerita framför Harry Potter ensam en tisdagkväll!

2008-03-05 @ 15:38:46
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0