Yeh man.

Igår blev jag raggad på i kassan på Hemköp. Av en alkis. Först trodde jag att han hade tics men det var nog fan ett försök att blinka och le förföriskt åt mig. Sen frågade han om jag ville ha skjuts hem så jag slapp gå i regnet. Jag tackade nej och ångrade mig inte ens när han sa att han hade världens skönaste pakethållare.


Förresten drömde jag att jag reste ner till Sunny beach helt ensam. Sa inte ett knyst till någon om att jag skulle åka utan bara satte mig på ett plan och drog. Läste böcker på stranden, surfade och snortade kokain med Kate Moss. Inte för att hon skulle få för sig att dra till Sunny beach på riktigt. Men det hade fan inte jag heller velat göra.

image210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0