You loves it.a

Vecka 11

ånger: Att jag tryckte i mig 7000 kalorier i lördags. Eller nej, det var värt det.
besvikelse: En person jag trodde var på ett visst sätt visade sig vara helt annorlunda. Dvs, ett jävla rövhål.
upptäckt: Paint. Jag har haft sån jävla musarm, har suttit och kluddat som en 5åring.
lögn: 'Jag hade sex senast i söndags!'
tv-höjdpunkt: Without a Paddle.
låt: Bonnie Tyler - Holding out for a hero (Som mina grannar lär hata mig när jag sjunger den i falsett klockan 12 på natten)
dramatik: Mitt vansinessutbrott jag fick på en person i fredags.
maträtt: MARYS FANTASTISKA FILÉE! Se nedan för recept.
klantighet: Jag halkade på en tub handkräm och flög rätt in i dörrkarmen. Haha hade velat se det på film.
fråga: "Maria, hur undviker döva att gå in i väggar och sånt?"
kändisskvaller: Vet ej. Britney kanske firar att hon visat muttan på bild för 5:e ggn?
stackare: Petra. Hon är fjuk.
sms: Oh sole mio, ditt jävla gökbo.
väder: Jag vet inte, jag försöker undvika att kolla ut.



Oj. Jag måste ta en veckans lögn 2.

X säger:
jorååsatte... annars? ska du inte ha barn snart?
Maria säger:
fy fan... vem har skvallrat????
X säger:
öh doktorn ringde till mig o gav mig nyheten
Maria säger:
sluta skämta.. vem har sagt det?
X säger:
ingen du vet att ha sagt de
Maria säger:
va?
X säger:
e du på tjocken +
X säger:
?
Maria säger:
Ja..


Efter att jag skrivit ja loggade den lilla slynan ut!!?? Jag har inte hans nya nummer!? Nu tror han seriöst att jag är gravid? NOOOOOOOO!

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Det du har skrivit på "klantighet", hur lyckades du? :P

2008-03-18 @ 16:30:50
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se
Postat av: maria

Det vetefan! Ont gjorde det också, men fan vad jag knäckte mig, måste sett jävligt kul ut =)

2008-03-18 @ 17:23:13
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se
Postat av: Emeliie

De skickar produkter - jag testar - jag skriver om produkten. Så är det tänkt:) Hur jobbade du med Yves Rocher då? :)

2008-03-18 @ 17:27:59
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0