Buöööö.

I feel like shit. Ser ut som shit också. Men det gör inget för jag tänker inte gå utanför dörren idag.


Jag blev mäkta imponerad av Jennys pimpade balkong igår så jag valde att spendera min kväll därute och kedjeröka istället för att se Charlotte Perelli bli utskämd. Sandra fyllde på mitt glas med rödvin under hela kvällen fastän jag hade lovat mig själv att inte dricka. Detta resulterade i en utomjordlig fylla.


Hängde på Cafét och sen Moon. Hade gärna berättat om hur det var men jag minns fan inte ett skit. Tappade bort Sandra efter att vi hängt med ett par Oljeshejkar ett tag. Hängde med Johanna och hennes extremt håriga klasskompis som jag inte kunde sluta dra i skägget och påpeka hur söt han var. Hello pinsamma människa på mig!

Sen har jag enorm lucka, ringde Sandra utan svar så jag och Bogge tog följe en bit hem! Tack för det! :)


Däckade stenhårt och vaknade upp kl 9 imorse med en sprängande huvudvärk trots att jag drcuckit 2 liter coca cola under natten. Nu sitter jag hos mamma, ska googla fram adressen till AA.

See ya.



Kommentarer
Postat av: Bosse Bildoktorn

hittade du?

2008-05-25 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0