Gnäll.

Ingenting känns lockande idag. Jag är helt övertygad om att mitt lilla projekt kommer gå åt helvete.


Hehe, jag ångrar mig. Fick precis ett sms som bevisar motsatsen..



Nu ska jag fortsätta sy min klänning. Antingen kommer den bli helt fantastisk eller så kommer den se rejält tattig ut. Det märker vi. Sen funderar jag på att slå Olle en signal och kolla om han vill gå på picknick med mig. Hade varit så gött att sätta sig med en termos med kaffe och kedjeröka.




Vad tror ni? Ignorera nu mitt svintohår och allt annat äckligt.
På bilden är den bara nålad och jävligt skrynklig. Försök ignorera det också.

Tror ni min klänning har potential?

Kommentarer
Postat av: Sandre

Jag tror den kommer bli superduper fin Mare! =)

2008-05-27 @ 11:27:43
URL: http://sandystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0