God bless you please Mrs. Robinson.

Den ågesten jag ligger inne med idag är inte nådig.

Anledning 1:
MÄN ÄR RÖVHÅL! Och det baserar jag på det faktum att min magkänsla säger mig att mitt "nya" ragg kommer röra till det för mig. Det finns inget som tyder på det, förutom tidigare betéende men min magkänsla har sällan fel.

Anledning 2: Jag kommer bli ett SOC-fall. A-kassan krånglar nåt så in i helvete och det är fan bud på att prostituera sig. Dock planerar jag att ta mer än 200 spänn per ligg som Jenny föreslog.

Anledning 3: Jag har räkningar på 450 spänn som ska betalas. Och det är egentligen en struntsumma. Men jag har övertrasserat mitt konto så jag ligger 300 spänn back. Oops? Mitt sparkonto gjorde jag slut på redan för 2 månader sen.

Anledning 4: Har bråkat med min homie. Han är pissed off över något som inte borde röra honom i ryggen. (referar ännu en gång till punkt 1).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0