GOOOD MORNING VIEETNAM!

Fy faaaan. Det känns som jag ska dra ut i krig varje gång jag befinner mig utomhus vid den ringa timma. Tro nu för fan inte att jag är uppe frivilligt. Jag blev utkastad.. Typ.

Och ni kan ju ignorera inlägget innan detta. Låt oss säga att det var en efterfest som spårade ur efter ett par rom & mangodrinkar som borde ha skippats.

Usch det är inte kul att blogga när man inte kan göra det regelbundet. När jag väl sätter mig framför datorn har jag så mycket att dela med mig av att jag inte vet vart jag ska börja. Så jag nöjer mig med att skriva att.. ehh.. nä jag kommer fan inte på nåt.


HOW ARRREEEE YOOOU?


Kisses.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag mår braaaa, hur mår du mare? :D

2008-05-07 @ 20:11:36
URL: http://sandystardust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0