hej hej hemskt mycket hej.

Nu mår jag äntligen bra igen. Idag har jag för första gången i mitt liv svimmat av smärta. Helvete säger jag bara, tur att det inte fanns några pistoler eller skarpa objekt i närheten för i såfall hade jag tagit livet av mig hellre än att genomgå ytterligare en sekund av smärthelvetet.

Jag är oinspirerad. Jag känner mig tofflig och tråkig. Vet ni vad jag gjorde igår? Tog en romantisk promenad på stranden och tittade på stjärnorna med The Dude.


HALLAO LIXOM?

Klimakterievarning på det.

Kände mig som Chris Martin i musikvideon till Yellow där vi gick i mörkret. Funderade på att sjunga en liten serenad för E men det var inte så uppskattat när jag vrålade Sweet child o' mine på vinglande ben för honom sist så jag valde att avstå.

image333

Your skin, oh yeah your skin and boooones, turn iiiiinto something beautifuuuuul.



Ikväll blir det kanske promenad med Jenna Jamesson och imorgon ev. Malmö med Ejkåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0