Hit my heart.

Ikväll blir det lugn hemmakväll för min del. Då blir farsan nöjd. När han var här sist la han märke till att min hand skakade och då antog han att jag är en missbrukare. Han ringde till och med sjukvårdsupplysningen för att få reda på vad som kan vara fel på mig. Han är nu helt övertygad om att jag har struma. Japp. Fullt normal pappa jag har.

Nu dricker jag kanelkaffe och sörjer min förlorade ungdom.
Jag känner mig fruktansvärt grå och tråkig. Och så är jag så jävla förbannad på mig själv, jag LOVADE mig själv att inte göra det jag precis gjorde. Självdisciplin är inte min starka sida.

Nu ska jag sätta på Bohemian Rhapsody på högsta volym och öva på min röst.


Hur fan är det med er då?


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag hoppas du förstår att Bohemian Rhapsody är den bästa låten som någonsin gjorts!

2008-05-18 @ 12:25:33
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Maria

Klaaaart jag förstår! Jag är ju inte ett kolli heller!

2008-05-21 @ 10:59:30
URL: http://frankiesaysrelax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0